Training Succes aan de Telefoon

De ‘moderne klant' is kritischer, veeleisender en verwacht steeds meer service in minder tijd. Klanten telefonisch te woord staan is soms een echte uitdaging. Hoe klanten uw kwaliteit ervaren, is sterk afhankelijk van het telefonisch contact met uw organisatie. Verbinding maken door de telefoon en aansluiting vinden aan de wensen van uw klant is dan ook een ware kunst.

service telefonisch verkopen 

Succes aan de telefoon

Tijdens de intensieve training leert u proactief en klantgericht telefonisch met klanten te communiceren. Hierbij kijken wij ook naar de samenwerking die nodig is met het eigen team en anderen binnen en buiten uw organisatie.

Hogere klanttevredenheid

Het resultaat je maakt gemakkelijker echt verbinding met klanten en prospects.  Uw gesprekken worden door de klanten als prettiger en persoonlijker ervaren. Daarnaast leren we u beter om te gaan met lastige situaties als klachten en weerstanden. Op deze manier verhogen we de klanttevredenheid en loyaliteit en boekt u betere resultaten. Kortom, u bent nog waardevoller voor de onderneming geworden.

Aan bod komt ondere andere:

  • Echt verbinding maken met de klant – de basis voor succes.
  • Klantgericht denken en handelen.
  • Omgaan met verschillende klanttypen – emoties, weerstanden en klachten.
  • Structuur in telefonische gesprekken.
  • Van klantgerichtheid naar commerciële kansen.
  • Zakelijk telefoneren – de etiquette.
  • Ambassadeur te zijn van uw eigen organisatie.
  • De leiding nemen, houden en terugnemen in gesprekken.
  • Samenwerken met collega’s, leveranciers en andere betrokkenen.

 

Werkwijze en aanpak

Voorafgaand aan de training neemt de trainer contact op om uw persoonlijke leerdoelen te bespreken. Tevens neemt u deel aan een online vragenlijst om met behulp van de Mind Challenge® gericht te kunnen ontwikkelen. De training is een continue afwisseling van theorie, interactie en praktijkoefeningen.

Om het geleerde te borgen bepaalt u na iedere sessie uw eigen persoonlijk inzicht en actieplan (PIAP®), op basis waarvan u gerichte werkopdrachten meekrijgt. Onze unieke aanpak, met inclusief individuele coachsessies, draagt bij aan optimale implementatie van het geleerde in de praktijk.

Voor wie?

De training Succes aan de telefoon richt zich op binnendienst medewerkers, helpdeskmedewerkers, customer service medewerkers, planners en logistiek medewerkers, secretaresses. Kortom iedereen die intensief telefonisch communiceert.

De Training Succes aan de Telefoon wordt gegeven op:

Data: 2 daags , zie Agenda en InCompany
Locatie 'Open Training': Rotterdam
Inclusief dagarrangement en 2 coachsessies nadien                                          Inschrijven    
Prijzen op aanvraag

Vraag een vrijblijvend gesprek aan


Success4Life  •  Alle rechten voorbehouden © 2013  •  KvK Rotterdam 24262514  • Algemene voorwaarden •  Cookie Policy  •  Disclaimer login